niedziela, 11 września 2016

SKLEP INTERNETOWY JUŻ OTWARTY !

Drodzy Klienci,
mam przyjemność ogłosić, że sklep internetowy Pomaluj Mebel właśnie ruszył!
Znajdziecie w nim oczywiście farby kredowe w bogatej palecie i kilku różnych pojemnościach.



Jest także duży wybór akcesoriów malarskich, niezbędnych do metamorfozy Waszych mebli. 





Są drobne dekoracje i elementy do dekorowania, malowane meble.


Lada dzień pojawią się tkaniny - naturalny len tapicerski, zasłonowy i obrusowy. 



Sklep znajduje się na stronie internetowej www.pomalujmebel.pl w zakładce Sklep.
Lub na sklep.pomalujmebel.pl

Odwiedzajcie mnie także na Facebooku, gdzie dowiecie się o nowościach i promocjach. 

Nie zapomnijcie zapisać się na NEWSLETTER, gdzie już w tym tygodniu będą do wzięcia kody rabatowe na zakupy w sklepiku :)

Serdecznie zapraszam 

Wioletta 

7 komentarzy:

  1. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia, gdyż wiem na własnej skórze jak prowadzenie sklepu internetowego jest ciężką pracą. Warto jest również przeczytać o tym co może być przyczyną niską sprzedaży w naszym sklepie https://www.sendit.pl/blog/niska-sprzedaz-w-e-sklepie-jakie-moga-byc-powody i jak temu zaradzić. Tym bardziej, że wielu przedsiębiorców się z tym problemem boryka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie również niedługo będzie taka sytuacja, że otwieram własny sklep internetowy i mam nadzieję, że nastąpi to niedługo. Bardzo fajnie opisano także na stronie http://www.wlasnybiznes.eu/jak-uzyskac-numer-eori jak uzyskać numer EORI gdyż w przypadku współpracy międzynarodowej będzie on niezbędny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze to mieć pomysł. Mam nadzieję, że i mi się uda, choć idę w kompletnie innym kierunku. Zastanawiam się jednak, czy nie warto będzie pomyśleć o rozwinięciu się najpierw online. Tutaj https://bif24.pl/biznes/jak-firma-z-gubina-odnosi-sukcesy-za-granica/ mam przykład firmy co prawda, co stacjonarnie dała radę, ale ja może spróbuję tak... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń