poniedziałek, 18 lipca 2016

Rollbordery - ogrodzenia rabatek nie muszą być nudne

Witajcie,
ja nadal w klimacie lata, ogrodów, rabat, kwiatów. Dziś maluję znane wszystkim rollbordery dostępne w każdym markecie z działem ogrodniczym. Brązowe, zaimpregnowane, nudne. Czasami malowane przez Was bejcami i innymi impregnatami do drewna na czarny brąz, żeby nieco wyróżnić się z tłumu.
Ja mam dla Was propozycję w kolorze szarości. Projekt wg mojego pomysłu dla pewnej klientki z małym ogródkiem w zabudowie szeregowej. Rabata z nasadzeniami krzewów w różnej kolorystyce na tle murowanej białej ściany. Podłoże zasypane korą i podtrzymane właśnie malowanymi słupkami. Przed nimi mały tarasik wyłożony kostką brukową w kolorze brązowo-bordowym. Wyrazisty kontrast, dzięki czemu brukowany placyk jest wydzielony szarym płotkiem od kolorowej krzaczastej rabaty. Widziałam projekt wykończony, niestety nie było możliwości zrobienia zdjęcia, ale może się jeszcze przydarzy. 


Malowałam owe rollbordery natryskowo: pistoletem z pomocą kompresora. Przy dużej ilości pracy jest to naprawdę bardzo pomocne urządzenie. 


Rozłożyłam folię malarską na trawie (tuż po tym jak spryskałam trawnik, co widać na załączonym obrazku), na niej na płasko płotki. Każdy z nich malowałam dwukrotnie. Wymalowanie jest idealne, w każdym zakamarku dookoła słupków. 


Farba szybko wysychała więc po dwóch warstwach z jednej strony przewracałam je na drugą stronę. Miałam ich 6 szt x 2 mb każdy więc zabawy trochę było. 



Efekt jest naprawdę świetny. Wybrałam do malowania farbę kredową z serii #VersanteEggshell do malowania mebli ogrodowych w kolorze #SoftGrey. Tą farbą i tym samym kolorem wcześniej malowałam skrzynię z pergolą na kwiaty. Efekt malowania możecie zobaczyć na filmiku jaki nakręciłam z serwisem @urzadzamy.pl . Filmik do zobaczenia FILM kliknij tutaj


Każdy inny płotek wydzielający ścieżkę czy rabatę możecie pomalować w dowolnym kolorze. 
Wzornik kolorów farb dostępny w moim sklepie w Jazgarzewie. 



Zapraszam po farby wwww.pomalujmebel.pl

Wioletta 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz