sobota, 30 kwietnia 2016

Wideo metamorfoza ogrodowa - pergola

Moja pierwsza osobista prezentacja wideo: jak krok po kroku pomalować skrzynię ogrodową. Zostałam zaproszona przez serwis internetowy +Urzadzamy Murator. Zaproponowałam zrobienie małej architektury do ogrodu. Miałam na podorędziu kilka skrzyń, wcześniej bejcowanych na oklepany brąz. Nagranie miało miejsce w mojej pracowni, a właściwie w jej ogrodzie.
Oto kulisy naszych nagrań :)





Wybrałam kolor pastelowej szarości #SoftGrey z farb do mebli ogrodowych firmy Autentico Paint z serii #VersanteEggshell. Skrzynia pomalowana dwukrotnie, w odstępie 2 godzin. Pogoda dopisała więc efekt był bardzo szybki.








Przygotowałam nasadzenie: ziemia uniwersalna, drenaż z kamieni, wewnatrz folia dla zabezpieczenia drewna przed wilgocią. Ponieważ była to pierwsza połowa kwietnia, nie było jeszcze wyboru w kwitnących roślinach, a tym bardziej winobluszczach. 

Wybrałam wysokie różne szczepione z bordowymi listkami, które idealnie prezentują się n atle szarej kraty oraz rododendron, który już miał kilka świeżo rozwiniętych pąków. 




Skrzynia zdobi teraz główne wejście do moje pracowni w Jazgarzewie, na tzw. ganeczku. 
To nie ostatnia propozycja ogrodowa. wkrótce kolejne w żywym kolorze #BrightTurquoise. 

LINK DO FILMU:   
http://www.urzadzamy.pl/filmy/odnawianie-pergoli-ogrodowej-krok-po-kroku,0_cld2tl7s/

Zaglądajcie do mnie :)

Wioletta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz