czwartek, 14 kwietnia 2016

Szablon malarski na ściany - farba kredowa na ściany

Od zawsze podobały mi się graficzne motywy malowane na ścianach z użyciem szablonu. Nabyłam ostatnio dwa w stylu marokańskim. Pierwszy przetestowałam na niewielkim odcinku ściany mojego sklepu w Piasecznie. Ściana malowana jest kolorem zielonym baza nr 4 Fluggera. Kocham ten kolor. Jest wielowymiarowy, w zależoności od pory dnia pięknie się zmienia na odcienie szarości. Dla znawców palety farb kredowych #Autentico mogę podpowiedzieć, że jest on o ton, dwa  jaśniejszy od koloru #Poetic. 

Użyłam szablonu we wzorze o nazwie #Kenitra, zakupiłam oczywiście u zaprzyjaźnionej fanki farb kredowych Beaty. Tutaj link -> (https://web.facebook.com/Old-white-farby-kredowe-655375297877446/?fref=photo ). Tam nabędziecie ten i wiele innych cudnych wzorów.  Odmalowałam dwa pasy w  dół. Użyłam pięknego koloru beżu, lekko poszarzałego #Almond, z serii  Vintage Autentico Chalk Paint. 

Na tle zielonej ściany kolor beżowy wyostrzył się, jest cieplejszym kolorem niż ma tomiejsce na moim kredensie. Tak to farba do malowania mebli. Godzina pracy i efekt jest. Dla mnie wow! Takiej wielkości szablon jest idealny do zastosowania na większym meblu, tak szafie jak i komodzie z szufladami. Idealne byłyby te duże masywne płaskie klocki z IKEI. 

Szablonów malarskich po malowaniu nie myję, wysychają, farba nie odpryskuje, nie brudzi kolejnych kolorów, mycie uszkadza i zniekształca krawędzie szablonów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz