czwartek, 14 kwietnia 2016

Szafa z Podlasia, która stała się kredensem

Gruntowną przemianę przeszła moja szafa, w której ani kawałka śruby czy gwoździa, cała składana na kołki i kliny. Niegdyś tak meble budowano i stoją po 100 lat, jak moja odmłodzona staruszka. 



Szafa, która stała się kredensem, gdzie umieściłam cięte na wymiar półki z mdf, z drzwiczek wyjęłam panele klejone na listewkach od wewnątrz, wypełniłam szybami wpuszczając do środka światło.



Plecki z litych desek odwróciłam wypukłymi stronami do wewnątrz, pomalowałam lakierobejcą wodną w kolorze dębu firmy ‪#‎Altax‬. Przed malowaniem cały mebel zabezpieczyłam impregnatem na drewnojady i grzyby firmy #Altax. 



Wybrałam preparaty firmy #Altax, ponieważ są bezwonne, szybkoschnące, bezpieczne dla środowiska, doskonale łączą się z farbą kredową. Wewnętrzne ścianki boczne pomalowałam na kolor ‪#‎Nutmeg‬.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz