czwartek, 29 września 2016

Jak mieszka Pani od farb. Ławka

Malowanie farbami kredowymi bardzo wciąga. Kredowe z serii Versante Eggshell do malowania mebli ogrodowych mają wiele zalet: piękna paleta kolorów, bezwonna, szybko schnie, dobrze kryjąca, łatwa w nakładaniu. 


Pomalowałam farbą w kolorze Byzantine drzwi wejściowe do mojego domu. Widzieliście w poprzednim wpisie. Wyszło genialnie. Tak uważam. 


Przyszła kolej na ławeczkę przed domem. Kupiłam w elementach żeliwną ławkę z drewnianymi surowymi deskami. Pomalowałam każdą dwukrotnie. Skręciłam, ustawiłam tuż przed schodami do domu. 
Idealnie wpasowała się w zieleń pierwszych dni jesieni. 


Czy wspominałam, że farba jest bardzo wydajna? Drzwi, ławka, doniczka i jeszcze mi dobra połowa puszki została. 
Co tu zmalować?


Nowi członkowie rodziny (imion nie spamiętałam, ponieważ są im zmieniane codziennie przez moje dzieci) póki co nie interesują się nową ławeczką.

pa
Wioletta

1 komentarz: