środa, 8 czerwca 2016

Malowana tapeta na ścianie - czyli szablon w użyciu

Kochani, 
kolejny tutorial, film zrealizowany przy współpracy z serwisem internetowym Urzadzamy.pl. Dziękuję Pani Emilii za propozycję projektu, Pani Agnieszce za udostepnienie swojego przedpokoju i Panu operatorowi za te piękne ujęcia :)



W filmie pokazuję jak pomalować ścianę w dekoracyjny wzór przy użyciu szablonu malarskiego. 
To tani i szybki sposób na malowaną tapetę. Czego potrzebujesz? Pomysł, odrobinę farby oraz szablon malarski. Szablon jest do kupienia w internecie, wzory i rozmiary do wyboru. Bądźcie kreatywni !


Najpierw odświeżyłam ścianę farbą emulsyjną, po jej wyschnięciu przystąpiłam do malowania wzoru. 
Użyłam do tego farby kredowej do malowania i stylizacji mebli z serii Vintage marki Autentico Paint. Te farby są doskonałe do malowania każdej powierzchni. 



Taką dekoracyjną ścianę możesz zrobić w przedpokoju jak my, w sypialni, w pokoju dziecka. Wybierz stosowny wzór i kolor farby.


Po więcej informacji o farbach, technikach dekoracyjnych zapraszam na moje warsztaty. Szczegóły na stronie www.pomalujmebel.pl

Zapraszam do oglądania filmu:  FILM - MALOWANIE ŚCIANY 

uściski
Wioletta


5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co ja się orientuję to szablony malarskie https://www.maxsc.com.pl/grawer/szablony-do-malowania mogą przybierać najróżniejsze wzory i nawet kształty. Oczywiście wszystko jest uzależnione od tego co chcemy uzyskać. Należy pamiętać, że dobrze wykonany szablon malarski pochodzi od wycinania laserowego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie napisane. Fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że wygląda to bardzo sympatycznie i jak najbardziej podoba mi się ten wzór. Ja również lubię tapety i jestem zdania że nadają się one praktycznie do każdego pomieszczenia. Ja swoje tapety zamawiałam w https://dekoma.eu/pl/ i do tej pory idealnie się trzymają i wyglądają równie pięknie jak na początku.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie takiej tapety na ścianę jeszcze nie miałam, ale muszę przyznać, że prezentuje się ona bardzo ładnie. Ja teraz jestem na etapie wybierania tapety do salonu więc jeszcze chwilę muszę się nad wzorami zastanowić. Moim zdaniem należy kupić taką tapetę, która będzie nam służyła przez kilka następnych lat.

    OdpowiedzUsuń