niedziela, 3 stycznia 2016

Spękania preparatem Craquelure.

A dziś nie tylko malowanie. Preparat do spękań, postarzania, nasz, a jakże firmowy #Autentico #Craquelure, dwuskładnikowy. Fajowe dwie małe puszeczki: Base Coat – jako pierwszy dajemy
i Top Coat, jako drugi.

Podstawkę pod świeczkę czy kubeczek zrobiłam. Szybkie malowanie kolorem #AntiqueTurquoise z serii Vintage, schnie raz dwa.



Na suchą warstwę dość grubo smaruję pędzlem warstwę preparaty Base Coat. Suszymy, ja suszarką ponagliłam, bo tak. 


Sucha, ale lepka jeszcze powierzchnia była, kiedy nałożyłam cienką warstwę drugiego preparatu Top Coat.



Schnie samo, dość szybko. Kiedy było suchutkie, pędzlem nałożyłam złoty pył – porporina złota; rozprowadziłam okrężnymi ruchami, nadmiar dokładnie zmiotłam.


Pojawiły się piękne złote żyłki na turkusowym tle.
Polecam. Efektowne wykończenie, szybkie i proste.

Miłej zabawy.
Takie i inne techniki dekoracyjne poznasz na warsztatach. Zapraszam do śledzenia Kalendarza Warsztatów na stronie www.pomalujmebel.pl 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz